Flexwerken | kantoorruimte huren | stijlvol vergaderen in Rotterdam

Verhuisplannen

Array

Verhuizen met je bedrijf

Wil je de stap zetten van werken aan huis naar het huren van jouw eigen kantoor? Of ben je van plan je bedrijf te verhuizen naar een andere locatie? Daar komt best veel bij kijken. Hierbij enkele tips voor als je met jouw bedrijf verhuisplannen hebt.

Tip 1: Bedenk eerst wat belangrijk is.
Wat is belangrijk voor jou en je nieuwe kantoor? Hoe groot moet het zijn, is aanwezigheid van een bemande receptie en vergaderruimtes handig? Wil je een kantoor in hartje stad of is bereikbaarheid en parkeergelegenheid belangrijker en kies je voor een kantoor aan de rand van de stad? Welke faciliteiten zijn wenselijk? Er zijn sites met kantooraanbod zoals www.flexas.nl of www.SKEPP.nl waar je handig kunt filteren om tot een lijstje met mogelijke locaties te komen.
Selecteer daarna uit het aanbod drie tot vijf opties en maak een afspraak voor een bezichtiging. Want alleen dan kun je écht beoordelen of het kantoor wat voor je is.

Tip 2: Neem de tijd.
Omdat er best veel komt kijken bij het zoeken naar een nieuwe plek, is het advies: begin op tijd met zoeken. Dat geeft wat meer lucht dan wanneer je stel op sprong een ander kantoor nodig hebt. Neem de tijd om rustig te kijken wat bij je past.
Na de bezichtigingen en het bekijken van de offertes vallen er vast een paar opties af. Vergeet niet dat er vaak wel wat onderhandeld kan worden, dus als er wel iets moois tussen zit maar het sluit niet helemaal aan bij je budget, dan hoeft dat niet altijd direct naar de “nee”-stapel te verhuizen. Soms zijn er leuke kortingsacties of wordt een service gratis aangeboden.

Tip 3: Neem een collega mee.
Ben je met een klein team, neem dan je collega’s ook eens mee naar je uiteindelijke selectie aan kantoorruimtes voor een tweede bezichtiging. Zij letten wellicht weer op andere dingen, en vinden het vast fijn om bij de verhuisplannen betrokken te zijn.

Tip 4: Handige services.
Verzamelgebouwen zoals ZAPP office in Rotterdam, bieden vaak prettige services aan die je werk uit handen kunnen nemen. Omdat er veel op je af komt als je gaat verhuizen, wil je misschien niet direct tijd steken in bijvoorbeeld het zoeken naar nieuw meubilair. Bij sommige kantooraanbieders met veel services, zoals ZAPP office, kun je meubilair huren. Al is het maar voor de eerste paar maanden, zodat je eerst kunt verhuizen en settelen! Andere services die interessant kunnen zijn: schoonmaak, telefonie- en receptieservice.

Tip 5: Contractduur.
Of je nu voor het eerst een eigen kantoor gaat huren, of gaat verhuizen naar een ander kantoor, het is altijd een spannend moment. Wil je wel of niet aan een jarenlang contract vast zitten? Er zijn kantooraanbieders met flexibele contractduur. Kies je voor een jaar, of wil je liever eerst eens een paar maanden huren? Er zijn vele mogelijkheden. Zo biedt ZAPP office al contracten vanaf 1 maand aan.

Er is veel keus, kijk goed wat aansluit bij jouw wensen en dan vind je vast dat leuke kantoor of verzamelgebouw wat helemaal past in het plaatje wat je voor ogen hebt.

Succes, en misschien tot binnenkort!

Sylvia den Otter

ZAPP office
Bahialaan 100
3065 WC Rotterdam
tel: 010-3330800

Array
 
Reacties

Nog geen reacties

Laat een bericht achter
 
Array